„Niech internetowa moc będzie z Tobą” w rządowej kampanii do wykluczonych cyfrowo (wideo)
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji rozpoczęło kampanię pod hasłem „Niech internetowa moc będzie z Tobą” zachęcającą osoby wykluczone cyfrowo do korzystania z sieci. Akcję przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.

Bohaterką spotu z kampanii jest rezolutna staruszka, która jako jedna z nielicznych w wiosce korzysta z internetu, dzięki czemu robi taniej zakupy oraz zaskakuje innych mieszkańców znajomością specjalistycznych produktów.
Akcja ma pokazać osobom wykluczonym cyfrowo (przede wszystkim starszym), że używanie internetu daje sporo korzyści: pozwala oszczędzić czas i ułatwić codzienne czynności, m.in. dlatego że oferuje wiele praktycznych usług: bankowość, wideorozmowy, zakupy, rezerwacje, korespondencja i treści informacyjne.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania obejmuje reklamy w telewizji, internecie oraz prasie, a także cykl 10 darmowych szkoleń w regionach o największym stopniu wykluczenia cyfrowego. Działania w mediach potrwają do 8 listopada.
Budżet akcji wynosi 1,99 mln zł. Za jej strategię, kreację i realizację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, która pozyskała to zlecenie w rozstrzygniętym niedawno przetargu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Niech internetowa moc będzie z Tobą” w rządowej kampanii do wykluczonych cyfrowo (wideo)