Nowy zakaz reklamowania niezdrowego jedzenia w Wielkiej Brytanii
Z początkiem nowego roku Wielka Brytania wprowadziła zakazreklamowania w telewizji niezdrowej żywności (tzw. 'junk food') dodzieci poniżej 16. roku życia.
Celem jest promocja zdrowego odżywiania się i walka z corazczęściej występującą otyłością u dzieci - informuje agencjaAFP.
Nowy zakaz jest rozszerzeniem wcześniej obowiązującego, którynie pozwalał na reklamowanie 'junk fodd' do dzieci poniżej 10. rokużycia. Reklamodawcy nie mogą w związku z tym promować w telewizjiproduktów żywnościowych zawierających wysoki poziom tłuszczu, solii cukru.
Według oficjalnych prognoz, jeśli obecne trendy żywieniowe niezostaną powstrzymane, w ciągu najbliższych 25 lat na otyłość będziecierpiała połowa Brytyjczyków. co więcej, w ciągu 15 lat 86 procentmężczyzn będzie miało nadwagę, a to samo w ciągu 20 lat dotknie 70procent kobiet.
źródło: AFP
Reklama telewizyjna

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nowy zakaz reklamowania niezdrowego jedzenia w Wielkiej Brytanii