OLX.pl promuje się ogłoszeniami o pracę (wideo)
W nowej kampanii reklamowej serwisu ogłoszeniowego OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds) promowana jest opcja publikowania w nim ogłoszeń dotyczących pracy. Akcję przygotowały firmy 23heroes i F25.

W spocie pokazywana jest grupa osób wykonujących różnorakie zawody, m.in. kucharz, hostessa, murarz oraz ochroniarz. Ma to podkreślać, że na OLX.pl publikowanych jest wiele różnych ogłoszeń o pracę (ok. 6,5 tys. dziennie) dotyczących różnych zawodów i form zatrudnienia.
- Liczymy, że odwołanie się do dobrze już znanego widzom schematu - tak wizualnego, jak i tekstowego, powinno zaowocować jeszcze lepszym zapamiętaniem spotu. Poza tym, także i w tegorocznej kampanii, staramy mówić się do widzów w sposób luźniejszy i mniej oficjalny, a jednocześnie po prostu prawdziwy - opisuje kampanię Marcin Sienkowski, brand manager OLX.pl.
Podobna akcja promująca oferty nieruchomości na OLX.pl była prowadzona jesienią ub.r.
Według gemiusAudience w marcu br. OLX.pl odwiedziło 9,1 mln realnych użytkowników na komputerach, 5,08 mln na smartfonach i 543,6 tys. na tabletach.
Nowa kampania jest prowadzona w telewizji oraz internecie (na Facebooku i YouTubie).
Kreacją spotu zajęła się agencja 23heroes, a produkcją - dom produkcyjny F25. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: OLX.pl promuje się ogłoszeniami o pracę (wideo)