OLX w nowej kampanii promuje ogłoszenia motoryzacyjne
Serwis ogłoszeniowy OLX.pl ruszył z kampanią pod hasłem "Znajdź takie auto, jakiego potrzebujesz", w którym promuje ogłoszenia z kategorii Motoryzacja. Za jej realizację odpowiadają agencja Havas i Lucky Luciano Pictures.
Spot powstał, by zwrócić uwagę zainteresowanych sprzedażą i kupnem używanego auta na ofertę serwisu ogłoszeniowego OLX, dzięki któremu można znaleźć (lub sprzedać) samochód w okolicy, wygodnie i od ręki bezpośrednio od właściciela. Przewodnikiem po kategorii Motoryzacja jest dobrze już znany z poprzednich działań marki Janusz Chabior.
- Nasza narracja jest jak zawsze z przymrużeniem oka, ale tym razem odwołuje się do sentymentów dobrze znanych szczególnie tym, którzy samochodu potrzebują po prostu po to, żeby nim jeździć - podkreśla Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
Za kreację kampanii odpowiada Havas, za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures.
Spotowi telewizyjnemu towarzyszy kampania radiowa.
Kategoria Motoryzacja w serwisie OLX to średnio 250 tysięcy ogłoszeń dostępnych każdego dnia i niemal 5 milionów użytkowników, którzy generują około 250 milionów odsłon.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: OLX w nowej kampanii promuje ogłoszenia motoryzacyjne