OMD przejmuje od MPG obsługę internetową Frosty
Dom mediowy OMD rozpoczyna kompleksową obsługę reklamową w internecie firmy Frosta. Poprzednio zajmował się tym MPG.
OMD dla Frosty, producenta mrożonych ryb, warzyw i dań gotowych, będzie zajmował się kreacją reklam oraz planowaniem i zakupem kampanii w internecie (w tym działaniami w wyszukiwarkach, RTB Audience Targetingiem i wsparciem platformy mobilnej). W tym roku marketer planuje wzmocnić swoją obecność w social media i segmencie mobilnym.
Umowa Frosty z OMD została podpisana na najbliższy rok. Dom mediowy zdobył to zlecenie w przetargu. Firmy nie informują, kto jeszcze brał w nim udział.
Marketing internetowy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: OMD przejmuje od MPG obsługę internetową Frosty