One House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit
Agencja komunikacji marketingowej One House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma Azan.

Kampania, o charakterze edukacyjnym potrwa do 30 listopada. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych z zakresu wiedzy o psach, ale także zapewnienie wsparcia Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym kwotą 50 tysięcy złotych.
“Psi bohaterowie” pomogą czworonogom
W ramach kampanii agencja One House stworzyła interaktywną platformę edukacyjną psibohaterowie.pl, która pozwala poznać psie zmysły, takie jak słuch, wzrok, dotyk, smak i węch. Platforma została podzielona na sześć modułów edukacyjnych, dzięki którym można lepiej zrozumieć, jak psy wykorzystują swoje „supermoce” zarówno w codziennym życiu, jak i podczas akcji ratunkowych. Użytkownicy mogą pobrać materiały w formie plików PDF lub audio oraz sprawdzić swoją wiedzę w quizie. Za każdą poprawną odpowiedź przekazywana jest tzw. Psia Moneta (odpowiadająca złotówce) na wsparcie Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym, działającego w ramach Fundacji Na Rzecz Psów Pracujących „Psi Ratownicy”.
– Nasza najnowsza kampania „Psi Bohaterowie” to dowód na to, że wspólnie z One House możemy realizować projekty o realnym wpływie społecznym, które nie tylko edukują, ale także angażują rodziców i dzieci w ważne inicjatywy. Wspieranie psów ratowniczych, które ratują ludzkie życie, jest dla nas nie tylko obowiązkiem, ale również sposobem na pokazanie, jak istotna jest współpraca człowieka z naturą. Chcemy inspirować do empatii i odpowiedzialności oraz umożliwić bezpośrednie wsparcie tym niesamowitym zwierzętom – mówi Monika Polkowska, project manager w firmie Azan.
One House odpowiada za produkcję strony internetowej, materiałów digitalowych oraz planowanie i zakup mediów. Kampania „Psi Bohaterowie” skupia się na wykorzystaniu takich kanałów jak Meta, TikTok, YouTube oraz Google Display Network, a także na współpracy z influencerami.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: One House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit