Opcom przygotował kampanię leku Lizymax
Agencja reklamowa Opcom wygrała trzyetapowy przetarg na realizację spotu dla Lizymax - nowego leku przeciwbólowego grupy Hasco-Lek.

Opcom odpowiedzialny jest za strategię, koncepcję kreatywną oraz realizację spotów długości 30 i 15 sekund które komunikują innowacyjność, szybkość i siłę działania leku. Emisja reklam trwa od początku lutego.
Koncept kampanii Hasco-Lek przygotował - Łukasz Gręda, strategię do kampanii - Anna Kilian-Szydełko. Projekt po stronie agencji koordynuje Katarzyna Brożyna.
Hasco-Lek do obsługi mediowej wybrał w ostatnim czasie dom mediowy Havas Media.
Kampanie reklamowe

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Opcom przygotował kampanię leku Lizymax