PARP chce zatrudnić agencję PR i dom mediowy
Polska Agencja rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg, w którym wybierze agencję public relations oraz dom mediowy - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Zamierza zawrzeć z nimi umowy na dwa lata.
W związku z planowanym ogłoszeniem zamówienia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza agencje do składania ofert i dokonanie szacunkowej wyceny usług, które docelowo chce powierzyć wybranym agencjom.
Obecne postępowanie podzielone jest na dwie części.
Część pierwsza obejmuje świadczenie usług bieżącego wsparcia PR dla zespołu komunikacji i mediów. Wsparcie to będzie polegać na m.in. pisaniu tekstów w liczbie ok. 10-14 sztuk miesięcznie (np. informacji prasowych, tekstów na stronę internetową PARP, komunikatów, ogłoszeń, zaproszeń dla mediów na wydarzenia itp.). Wybrana firma zajmować się będzie też wysyłką informacji prasowych i komunikatów, wsparciem doradczym i merytorycznym w zakresie działań PR, obsługą PR wydarzeń i konferencji prasowych itd.
Część druga dotyczy natomiast pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej w prasie i serwisach internetowych w celu zamieszczania publikacji np. informacyjnych/edukacyjnych/promocyjnych/reklamowych (w formie np. tekstu, baneru, wideo, reklamy, podcastu itp.) wraz z ich opracowaniem, czasu antenowego w celu emisji audycji radiowych i telewizyjnych o charakterze
np. informacyjnym/edukacyjnym/promocyjnym/reklamowym wraz z ich przygotowaniem oraz bieżąca współpraca a także rekomendacja i/lub negocjowanie warunków współpracy z osobami opiniotwórczymi (np. influencerami).
Wybrana w tej części agencja zajmie się doradztwem w zakresie doboru mediów dla działań realizowanych lub
współorganizowanych przez PARP, negocjowanie i zakupem mediów do zaplanowanych działań.
Wartość umowy wraz z marżą wybranej firmy ma mieścić się w kwocie między 1 956 000 zł – 2 214 000 zł brutto.
Umowa ma być zawarta na dwa lata.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: PARP chce zatrudnić agencję PR i dom mediowy