Partner of Promotion, dsk i ClickAd Interactive wygrały przetarg na kampanię "Bezpieczny przejazd"
Agencje Partner of Promotion, agencja reklamowa dsk i ClickAd Interative wygrały przetarg spółki Polskie Linie Kolejowe na realizację kampanii społecznej pod hasłem "Bezpieczny przejazd". Jej budżet wynosi 14,76 mln zł.
Przetarg PKP PLK podzielony był na cztery części, z których poszczególne dotyczyły: strategii i kreacji, materiałów drukowanych, obsługi medialnej oraz działań public relations i event marketingu.
W części dotyczącej strategii i kreacji wygrały agencje Partner of Promotion i dsk, w części dotyczącej obsługi medialnej - ClickAd Interactive, w części dotyczącej public relations i event marketingu - dsk i Partner of Promotion.
Nie wybrano żadnej agencji w części dotyczącej materiałów drukowanych.
Łączny budżet zaplanowanej kampanii wynosi 14,76 mln zł.
Zaplanowana na ten rok kampania "Bezpieczny przejazd" realizowana będzie po raz drugi. Pierwszą jej odsłonę prowadzoną w 2019 roku prowadziły agencje Partner of Promotion i dsk.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion, dsk i ClickAd Interactive wygrały przetarg na kampanię "Bezpieczny przejazd"