Paweł Kasprzak kupił 10 proc. udziałów w NuOrder
Paweł Kasprzak, head of strategy & client service w NuOrder, kupił 10 proc. udziałów w tej agencji. Dotychczas jedynym jej właścicielem był Michał Siejak, dyrektor zarządzający.
Kasprzak związany jest z agencją NuOrder od 6 lat. Realizował projekty dla takich klientów jak: Bayer, Boiron, Bosch, CEDC, Danfoss, Maspex, Ministerstwo Finansów, Polpharma, PZPN, USP Zdrowie. Wykształcenie marketingowe zdobywał w szkołach w Wielkiej Brytanii i Szwecji. Prywatnie jest pasjonatem zagadnień strategicznych związanych z konstrukcją i architekturą marki.
- Zaproszenie Pawła Kasprzaka do spółki i wykupienia udziałów jest uznaniem jego zaangażowania i wkładu w rozwój agencji - informuje Michał Siejak.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Paweł Kasprzak kupił 10 proc. udziałów w NuOrder
Pamiętajcie, że zawsze macie wybór - napisać "No i...?", nic nie pisać lub pogratulować.
Polecam z całego serca opcję 2 lub 3, ewentulanie samemu dopracować się gdzieś udziałów. Powodzenia;)