PepsiCo Europe tworzy nowy zespół ds. mediów i agencji kreatywnych
Koncern PepsiCo Europe utworzył własny nowy wewnętrzny zespół ds. mediów i agencji kreatywnych, mając na celu „przedefiniowanie” swoich europejskich produktów marketingowych, aby "szybciej i lepiej docierać do klientów". Kieruje nim Nancy Croix, dyrektor marketingu kreatywnego w Europie i Afryce Subsaharyjskiej, która przeszła do firmy w zeszłym roku z Danone.

- Naszą wizją jest przedefiniowanie marketingu w PepsiCo Europe, szybsze wprowadzanie na rynek i ciągły kontakt z konsumentami - mówi Nancy Croix. Dodaje, że uruchomienie tego nowego zespołu pozwoli firmie opracowywać własne kampanie, łącząc kreatywność i media od samego początku.
W lipcu, podczas rozmowy dotyczącej wyników finansowych, dyrektor generalny PepsiCo, Ramon Laguarta, wyjaśnił, że firma zmierza w kierunku tworzenia wewnętrznych "agencji", aby dzięki temu zaoszczędzać pieniądze wydawane na współpracę z zewnętrznymi firmami marketingowymi.
Nie oznacza to jednak całkowitej rezygnacji z zewnętrznymi podmiotami - te mają dostarczać specjalistyczną wiedzę. - Wewnętrzny zespół jest częścią ogólnego ekosystemu marketingowego przyszłości, zwinnego modelu, w którym wewnętrzni i zewnętrzni partnerzy mają do odegrania ważną rolę. Praca w ten sposób oznacza, że relacje między naszymi agencjami są zoptymalizowane, a nasi partnerzy zewnętrzni są proszeni o fachową wiedzę i doradztwo - mówi Nancy Croix.
Przypomnijmy, że nowojorski oddział PepsiCo ma swój wewnętrzny dział zajmujący się tworzeniem treści - Creators League Studio.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: PepsiCo Europe tworzy nowy zespół ds. mediów i agencji kreatywnych
tak czy siak masakra jak ich ostatnie rekalmy, ich i ich "siostrzanej" firmy z c-c w nazwie...