PHD Media Direction obronił obsługę budżetu mediowego Castoramy
Dom mediowy PHD Media Direction, w wyniku wygranego przetargu, utrzymał obsługę mediową firmy Castorama, z którą współpracuje nieprzerwanie od 12 lat.
Liczby i nazw pozostałych uczestników przetargów Castorama nie podaje. Nie ujawnia też informacji, na jak długo zawarła umowę z PHD Media Direction. Ten dom mediowy zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla Castoramy od 12 lat.
Nowy etap współpracy zainaugurowała kampania z okazji 19-lecia działalności Castoramy w Polsce. Akcja obejmuje m.in. loterię oraz reklamy w telewizji, radiu, na outdoorze oraz w mediach własnych firmy. PHD Media Direction odpowiada za dobór, optymalizację i zakup mediów.
Od niedawna kreacją reklam dla Castoramy zajmuje się agencja Gong. Reklamy jej autorstwa emitowane są właśnie w wybranych stacjach telewizyjnych - spoty pokazują zabawne rady dotyczące budowy, remontu, urządzania i dekorowania ogrodu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: PHD Media Direction obronił obsługę budżetu mediowego Castoramy