Pizzerie Da Grasso promowane w telewizji i internecie
Ruszyła kampania reklamowa sieci pizzerii Da Grasso. Przygotowały ją NuOrder i Media Data Mind.

Działania realizowane są w ramach platformy komunikacyjnej marki „Rodzina Da Grasso”. Animowany spot, opowiadający o miłośnikach pizzy, trafił do emisji do telewizji (największe stacje).
Komunikację uzupełnia kampania w digitalu.
NuOrder jest odpowiedzialny za kreację spotu telewzyjnego i kampanię w digitalu, a Media Data Mind za planowanie i przeprowadzenie kampanii TV. Dla NuOrder to kontynuacja współpracy, Media Data Mind rozpoczyna współpracę dzięki wygranemu przetargowi.
NuOrder jest również odpowiedzialny za całoroczne działania mediowe w digitalu (Search, Facebook, Programmatic), których celem jest dobudowanie zasięgu do flightów TV i bezpośrednie wsparcie sprzedaży.
Za badania koncepcji odpowiada ARC Rynek i Opinia.
Dołącz do dyskusji: Pizzerie Da Grasso promowane w telewizji i internecie