Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera agencję PR i dom mediowy do dwuletniej współpracy
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła przetarg, w którym oddzielnie wybiera agencję public relations i dom mediowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nimi pracować przez dwa lata.
Przetarg PARP podzielony jest na dwie części: świadczenie usług public relations oraz usługi pośrednictwa w zakupie powierzchni w prasie, artykułów w serwisach internetowych, czasu antenowego oraz nawiązanie współpracy z osobami opiniotwórczymi.
Wybrana w części pierwszej agencja zajmie się bieżącym wsparciem zespołu komunikacji PARP w zakresie działań PR. Do jej obowiązków należeć będzie m.in. pisanie informacji prasowych, tekstów na stronę internetową, wysyłka materiałów prasowych, kontakty z mediami, bieżące wsparcie doradcze oraz merytoryczne w zakresie działań PR, obsługa PR np. wydarzeń/konferencji prasowych, zarządzanie kryzysowe itp.
W tej części przetargu udział wziąć mogą firmy, które w czasie ostatnich trzech lat (lub w czasie trwania działalności firmy, jeśli istnieje ona krócej niż trzy lata) wykonały co najmniej trzy usługi polegające na prowadzeniu działań PR obejmujących m.in. opracowywanie artykułów i informacji prasowych o tematyce popularno-naukowej, gospodarczej, ekonomicznej, biznesowej lub związanej z funduszami europejskimi, programami unijnymi lub pomocowymi. Zgłaszający się muszą także posiadać w swoim zespole osoby, które będą pełnić funkcje koordynatora (doświadczenie w nadzorze świadczenia min. trzech usług PR o wartości co najmniej 150 tys. zł brutto) i autora tekstów (doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 15 treści o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia, które publikowane były w mediach ogólnokrajowych, branżowych lub biznesowych).
W ofercie znajdować się muszą próbki tekstów (informacja prasowa i artykuł o tematyce ekonomiczno-gospodarczej) oraz opis realizacji działań z zakresu obsługi PR.
Wybrana agencja będzie realizować zamówienie przez 24 miesiące. PARP zastrzega jednak możliwość przedłużenia umowy maksymalnie o kolejne sześć miesięcy.
Budżet na ten cel wynosi 352,5 tys. zł netto (bez VAT).
Część druga dotyczy pośrednictwa w zakupie powierzchni w prasie, artykułów w serwisach internetowych, czasu antenowego w telewizji oraz nawiązanie współpracy z osobami opiniotwórczymi. Tutaj budżet wynosi 1,85 mln zł.
Z wybranymi agencjami PARP będzie pracować przez 2 lata. Przetarg trwa do 29 stycznia 2021 roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera agencję PR i dom mediowy do dwuletniej współpracy