Polski Instytut Sztuki Filmowej wybiera agencję mediową
Polski Instytut Sztuki Filmowej wybiera w przetargu agencję, która zajmie się świadczeniem usług planowania mediów, zakupu mediów i stworzeniem kreacji w ramach kampanii promującej platformę streamingową 35mm.online - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Wybrana w nim agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją ogólnopolskiej zasięgowej kampanii informacyjno–promocyjnej w internecie na temat dostępności nowej platformy streamingowej o nazwie 35mm.online, dedykowanej do
upowszechniania zrekonstruowanych i zdigitalizowanych materiałów filmowych, w ramach projektu „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”.
Zwycięzca przetargu będzie pracować dla PISF do 27 października br.
W przetargu mogą wziąć udział agencje, które posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,8 mln zł. Muszą też wykazać, że m.in. w okresie ostatnich 18 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zrealizowały co najmniej trzy kampanie online display + video (model zakupu CPM/CPV) o wartości netto nie mniejszej niż 1 mln zł każda, co najmniej trzy kampanie typu performance (rozliczanych za akcje - CPA/CPL) o wartości co najmniej 500 tys. zł każda.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 27 sierpnia br. jest wpłata 30 tys. zł wadium.
Platforma 35mm.online w okresie startu kampanii informacyjno-promocyjnej jest pozycjonowana jako serwis streamingowy komplementarny kontentowo do innych, dostępnych w Polsce serwisów VoD.
PISF chce przeprowadzić kampanię informacyjno-promocyjną online nowej platformy 35mm.online w celu zbudowania świadomości marki oraz poinformowania użytkowników korzystających z usług innych platform VoD dostępnych na polskim rynku – o wprowadzeniu na rynek nowego serwisu VoD prezentującego polski unikalny kontent filmowy.
Kampania ma zostać zrealizowana w okresie wrzesień-październik 2021 roku. PISF oczekuje, że dzięki niej uda się osiągnąć minimalny poziom 6 140 000 odtworzeń w okresie 12 miesięcy.
Oficjalna premiera branżowa serwisu 35mm.online będzie miała miejsce podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: Polski Instytut Sztuki Filmowej wybiera agencję mediową