Polskie Mięso szuka agencji interaktywnej
Związek Polskie Mięso zaprasza agencje interaktywne do składania ofert na projekt jego nowej strony internetowej.
Wybrana przez Związek agencja zajmie się zaprojektowaniem, stworzeniem a potem utrzymaniem nowej strony internetowej polskie-mieso.pl. Strona ma być dostępna w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.
O wyborze agencji zdecydują trzy kryteria: kreacja wizualna, koszt i zaproponowane rozwiązania wizualne.
Marketing internetowy
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Polskie Mięso szuka agencji interaktywnej
skąd jej aktualność?
oferty na przygotowanie strony należy składać do 20.02.2015
Mają żreć to stare mięso czy co...