„Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna” w kampanii Polskiego Mięsa
Związek Polskie Mięso prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem „Moda na Wieprzowinę, już wiem dlaczego jem, czyli Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna”. Jej elementami są m.in. reklamy prasowe oraz eventy kulinarno-edukacyjne w centrach handlowych. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Riverwood i Media Concept.
Kampania ma na celu propagowanie wiedzy na temat wartości odżywczych wieprzowiny oraz obalanie nieprawdziwych opinii związanych z mięsem wieprzowym.
Reklamy prasowe publikowane są m.in. w takich tytułach, jak „Hurt i Detal”, „Dobre Rady”, „Poradnik Restauratora”, „Zdrowie”, „Kuchnia. Magazyn dla Smakoszy” i „Gazeta Wyborcza”. Kampania internetowa obejmuje portale i serwisy oraz blogi o tematyce kulinarnej (np. Ugotuj.to, palcelizac.pl, Smaker.pl, mojegotowanie.pl, gotowanie.onet.pl, Onet.pl, Interia.pl, Przyslijprzepis.pl, Gazeta.pl).
W grudniu uzupełnieniem kampanii jest lokowanie produktu w trzech odcinkach programu „Alchemia Zdrowia i Urody” w TVP Warszawa.

Z kolei eventy w galeriach handlowych w formie pokazów kulinarno-edukacyjnych prowadzone są w M1 w Poznaniu, w Manufakturze w Łodzi, w warszawskiej Reducie. Wszystkie eventy prowadzi Marcin Budynek, założyciel i właściciel Akademii Kulinarnej Marcina Budynka, którego specjalnością jest kuchnia polska w nowatorskim wydaniu, a inspirują go lokalne i regionalne składniki.
Za realizację działań odpowiada agencja Riverwood, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna” w kampanii Polskiego Mięsa