SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prawda o damskim goleniu w rebrandingowej kampanii Wilkinson Sword

Edgewell Personal Care Poland rozpoczął kampanię brandu Wilkinson Sword Intuition. Razem z nią debiutuje w Polsce nowa platforma komunikacyjna brandu „Any Hair, Anywhere”. Kampania na naszym rynku będzie prowadzona pod hasłem „Na wszystkie włoski. Wszędzie.”

mat.pras. mat.pras.

Jest to pierwsza w historii marki duża kampania w Polsce skierowana do kobiet. Działania te są częścią szerokiej kampanii europejskiej. 

Za wypracowanie nowej platformy komunikacyjnej dla brandu odpowiada londyńska agencja Pablo, która pod koniec ubiegłego roku została wybrana na paneuropejską agencję kreatywną Wilkinson Sword Intuition. 

Kampania w Polsce potrwa do sierpnia i kierowana jest do kobiet w wieku 18-45 lat. W naszej wersji językowej głosu do spotu użyczyła Nicole Trębacz, wschodząca gwiazda rapu. 

Bardziej autentyczna relacja z kobietami

Marka przechodzi transformację, aby budować bardziej autentyczną relację z kobietami, a kampania w bezpośredni i humorystyczny sposób mówi o rzeczywistości depilacji, normalizuje „niewygodne” tematy i pokazuje prawdę bez filtrów - podano w komunikacie. 

Brand porzuca tu stereotypy i zrywa z tabu, pokazując, że nie chodzi o „idealne ciało” czy „gładkie nogi”, ale o komfort, swobodę i decyzję każdej kobiety – co, kiedy i czy w ogóle chce golić. To świeże i autentyczne podejście do pielęgnacji ciała jest fundamentem globalnej komunikacji marki i nowej platformy komunikacyjnej, wypracowanej przez londyńską agencję Pablo. 

Kampania w Polsce właśnie startuje w wersji dostosowanej do lokalnego kontekstu kulturowego. Kampania ma docierać do „prawdziwych kobiet” – bez upiększeń, stereotypów i fałszywych obietnic. Jej claim brzmi: „Na wszystkie włoski. Wszędzie”. Celem jest zwiększenie świadomości marki i pokazanie, że Wilkinson Sword Intuition to skuteczne, bezpieczne i intuicyjne narzędzia do depilacji każdej części ciała, które zostały stworzone przez markę naprawdę rozumiejącą potrzeby kobiet.

Komunikacja ma też część influencer marketingową - zaangażowane są w nią twórczynie, które „rezonują” z wartościami marki i docierają do różnych segmentów grupy docelowej: Natalia Skroczek, Ksenia Wojciechowska, Olga Grzebielec, Oliwia Kowalska oraz Ada Skon.

Główna część budżetu została przeznaczona na działania wideo, ale zaplanowane są też działania z obszarów: rich media, display, influencer marketing czy social media. Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie touchpointów takich jak, m.in. YouTube, TikTok, Spotify, Meta, DV360 (awareness) i Blix (traffic, z przekierowaniem do punktów sprzedaży i sklepów online wybranych drogerii); planowane są także działania oparte na geotrappingu na nośnikach DOOH i w aplikacjach mobilnych.

Dołącz do dyskusji: Prawda o damskim goleniu w rebrandingowej kampanii Wilkinson Sword

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl