„Przebój smaku od 1869 roku” w reklamach sosów Heinz (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa sosów marki Heinz (HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Heinz. Przebój smaku. Od 1869 roku”, przygotowały agencje Opus B i Ceska Hlava oraz dom mediowy Mindshare Polska.
W reklamach sosów Heinz prezentowane są dwa z nich: wprowadzony właśnie do sprzedaży sos hamburgerowy oraz obecny na rynku od ub.r. sos czosnkowy. Kampania podkreśla ich najważniejszą zaletę: i niepowtarzalny smak, który dodaje wyrazistości jedzeniu.
Akcja - zaplanowana na cały sierpień - obejmuje telewizję (kluczowe stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, m.in. TVN, Polsat, TVP, stacje tematyczne TVN, Polsatu i Atmediów) oraz internet (reklama graficzna w Google, działania promocyjne na Facebooku).
Kreację kampanii opracowały agencje Opus B oraz Ceska Hlava z Pragi, a za doradztwo strategiczne, planowanie mediów i realizację działań odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Przebój smaku od 1869 roku” w reklamach sosów Heinz (wideo)