Sigma Bis, Media Group i inni walczą w przetargu mediowym Kancelarii Premiera
Pięć ofert wpłynęło w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącym zakupu przestrzeni reklamowej w prasie i w internecie do kampanii przez nią realizowanych. Według ustaleń Wirtualnemedia.pl są wśród nich oferty od Media Group, Effective Media i Sigma Bis.
Przetarg dotyczy zakupu powierzchni reklamowej w prasie drukowanej oraz w internecie na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Premiera.
Wybrana w nim firma będzie pracować dla KPRM do końca grudnia br., a budżet (obejmujący nie tylko wydatki na wskazane media, ale również wynagrodzenie agencji) wynosi 1 mln zł.
Oferty w przetargu złożyły: Fabryka Marketingu, Effective Media, Media Group, Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) oraz konsorcjum agencji Euvic Media i DSK.
O wyborze zwycięzcy zdecyduje cena.
Agencje nie składały ofert z pełną kwotą za realizację usług. Podawały przykładowe stawki cen za zakup określonych mediów. Dotyczyły one: dzienników, tygodników, dwutygodników i miesięczników ogólnopolskich, tygodników i dzienników lokalnych oraz portali: wp.pl, onet.pl i interia.pl.
Przypomnijmy, że Sigma Bis została właśnie wybrana przez KPRM do realizacji jej kampanii w internecie, m.in. działań promujących Polski Ład.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, Media Group i inni walczą w przetargu mediowym Kancelarii Premiera