KER: Reebok w reklamie „Be more human” nie dyskryminuje mężczyzn
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na reklamę marki sportowej Reebok prowadzoną w ramach kampanii „Be more human”. Stwierdziła, że nie dyskryminuje ona mężczyzn.
Komisja Etyki Reklamy rozpatrywała skargę na internetową reklamę obuwia sportowego Reebok, będącą elementem kampanii pod hasłem „Be more human”.
Reklama ta promuje aktywny tryb życia i pokazuje biegnących ludzi. „Moim zdaniem reklama dyskryminuje mężczyzn, gdyż ukazuje jako zwycięzców same kobiety, a mężczyzn jedynie jako przegranych. Oglądając ją czuję się słabszy aniżeli płeć przeciwna” - napisano w skardze.
Przedstawiciele marki nie ustosunkowali się do postawionych im zarzutów. KER nie dopatrzyła się jednak w reklamie żadnych naruszeń. Stwierdziła, że nie narusza ona dobrych obyczajów i nie zawiera treści dyskryminujących mężczyzn.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: KER: Reebok w reklamie „Be more human” nie dyskryminuje mężczyzn