Samsung z product placement na Netfliksie. Lodówka i składany smartfon w „Emily w Paryżu”
Samsung Electronics wraz z serwisem streamingowym Netflix ogłosiły premierę drugiego sezonu serialu „Emily w Paryżu”, kolejnej odsłony marketingowej współpracy obu marek. Nominowany do nagrody Emmy serial, wyprodukowany przez MTV Entertainment Studios, w założeniach ma kultywować paryski styl oraz prezentować fanom serii światowej klasy technologie premium.
2. sezon serialu „Emily w Paryżu” jest dostępny na Netfliksie od 22 grudnia br. Według twórców za sukcesem tytułu stoją przede wszystkim nietuzinkowi bohaterowie, ciekawa i lekko opowiedziana historia, dobry humor i zwroty akcji oraz piękna sceneria i magiczny klimat Paryża.
Legendarny francuski styl ma przejawiać się w prezentowanych wnętrzach, a także w stylizacjach bohaterów czy ich sposobie bycia.
Czytaj także: Netflix uruchomił witrynę “Tudum”
Samsung promuje się w Paryżu
Samsung poinformował o partnerstwie z Netfliksem dotyczącym promowania wybranych produktów w serialu „Emily w Paryżu”.
Jednym z głównych miejsc akcji jest zarządzana przez Sylvie luksusowa agencja marketingowa Savoir, ale także restauracja należąca do Gabriela. Według Samsunga to właśnie tam, w restauracyjnej kuchni, można podejrzeć jak w codziennym użytkowaniu sprawuje się lodówka Bespoke oraz jak dobrze, dzięki wymiennym panelom frontowym, dopasowuje się do wystroju wnętrza.

Grana przez Philipinne Leroy-Beaulieu, ambasadorkę Samsunga, Sylvie jest szefową Emily i stanowi uosobienie prawdziwego autorytetu. Świetna w swojej pracy, bezkompromisowa, naturalnie szykowna, stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych postaci z debiutanckiego sezonu serialu. W drugim sezonie bohaterka mierzy się z kolejnymi zawirowaniami na polu prywatnym i zawodowym.
- W Samsungu zawsze jesteśmy w czołówce jeśli chodzi o kreatywność i innowacje. Cieszymy się, że możemy współpracować z Netflix przy drugim sezonie jednego z najpopularniejszych seriali, jakim jest „Emily w Paryżu”. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój tej współpracy w przyszłości – zaznacza w komunikacie Benjamin Braun, chief marketing officer w Samsung Europe.
Poniżej niektóre z produktów Samsung, które mogą zobaczyć widzowie drugiego sezonu „Emily w Paryżu”:
Lodówka Bespoke: Modułowa lodówka z wymiennymi panelami frontowymi, która ma otwierać nową erę w personalizacji domowego AGD. Zdaniem producenta jej wyróżnikiem jest połączenie designu z możliwością wyboru opcji oraz z zaawansowanymi technologiami pozwalającymi wydłużyć świeżość przechowywanej żywności.
Galaxy Z Flip3 5G: Najnowszy fold opracowany z myślą o użytkownikach, którzy chcą łatwo przełączać się pomiędzy trybem selfie a wysyłaniem wiadomości e-maili lub nadrabianiem zaległości w oglądaniu serialu podczas podróży.
Galaxy Watch4: Smartwatch, który ma umożliwiać śledzenie ważnych parametrów bezpośrednio z nadgarstka.
The Serif: Telewizor wyróżniający się designem, według Samsunga prezentuje się korzystnie w każdym wnętrzu, aby dostarczać najlepszych wrażeń wizualnych podczas oglądania programu lub filmu.
Sero: Telewizor, który posiada obrotowy ekran. Po synchronizacji ze smartfonem umożliwia płynne przełączanie między poziomymi i pionowymi treściami, dzięki czemu można z łatwością oglądać zarówno Netfliksa, jak i mobilne treści społecznościowe.
Czytaj także: Nie tylko "Wiedźmin". Netflix odsłania premiery grudnia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Samsung z product placement na Netfliksie. Lodówka i składany smartfon w „Emily w Paryżu”