Sizeer: Uwolnij swój czas
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Sizeer. Akcję pod hasłem „Uwolnij swój czas” przygotowały dział marketingu firmy i dom sprzedaży mediów At Media.
Prowadzona od początku kwietnia kampania reklamowa Sizeer podkreśla, że w sieci tej są dostępne buty najbardziej znanych marek na świecie. W ramach akcji – prowadzonej pod hasłem „Uwolnij swój czas” – rozpoczął się konkurs internetowy, w którym należy zamieścić w specjalnym serwisie zdjęcie zrobione podczas uwalniania czasu, dzięki czemu można wygrać kurs latania na paralotni.
W ramach kampanii spoty reklamowe Sizeer są emitowane w telewizjach muzycznych MTV, 4fun.tv i Viva, a ponadto ukazało się darmowe wydanie „SI Magazynu Czasu Wolnego”. Akcję przygotowały dział marketingu Sizeer i dom sprzedaży mediów At Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sizeer: Uwolnij swój czas