Ślady znikające w śniegu w kampanii Fundacji Itaka (wideo)
Rozpoczęła się kampania społeczna Fundacji Itaka - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych pod hasłem: „Są ludzie, po których znika ślad. Pomyśl o tym”. Akcję przygotowały firmy Paralotna i Papaya Films.
Spot Fundacji Itaka pokazuje zaśnieżoną ulicę, na której ślady stóp przechodzących osób szybko zasypuje padający śnieg. Ma to zwrócić uwagę na problem zaginionych ludzi i ich poszukiwań (według policyjnych statystyk rocznie znika w taki sposób ponad 18 tys. Polaków).
Spot będzie emitowany w telewizji (m.in. TVN, niektóre kanały TVP, Superstacja), metrze warszawskim i radiu (m.in. RDC, Radio Plus, TOK FM).
Kreację kampanii przygotował Michał Holewjusz, dyrektor kreatywny agencji Paralotna, a spot wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Pozyskaniem mediów do współpracy Fundacja Itaka zajęła się we własnym zakresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ślady znikające w śniegu w kampanii Fundacji Itaka (wideo)