Sławomir Skowerski content & copy lead w GoldenSubmarine
Sławomir Skowerski poszerza zakres odpowiedzialności w agencji GoldenSubmarine, obejmując stanowisko content & copy lead. Do obowiązków szefa copywritingu warszawskiego biura dodano liderowanie nad projektami contentowymi dla klientów agencji.
Sławomir Skowerski pracuje w GoldenSubmarine od 2011 roku. Odpowiada za copywriting, tworzenie i realizację kampanii dla kluczowych klientów.
Od kilku lat, w ramach liderskich obowiązków, zarządza też kilkuosobową, warszawską załogą copywriterów. Teraz poszerza obszar odpowiedzialności o sferę content marketingu i, w niedalekiej przyszłości, planuje rozbudować ofertowe możliwości agencji w zakresie kampanii wykorzystujących marketing treści. GoldenSubmarine w swoim portfolio ma już szereg zrealizowanych tego typu projektów, m.in. dla takich marek jak Citi Handlowy, E.Wedel czy Przysnacki.
Sławomir Skowerski od 4 kadencji zasiada też w Komisji Etyki Reklamy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Sławomir Skowerski content & copy lead w GoldenSubmarine