"Słowa mają moc" w reklamie Scrabble
Z początkiem grudnia wystartowała kampania reklamowa gry Scrabble. Za jej przygotowanie odpowiadają Coollective i Abstra.
Reklama przedstawia trzypokoleniową rodzinę, spędzającą święta razem, tak naprawdę jednak osobno. Nagle jedno z dzieci odkrywa pod choinką nierozpakowany prezent, który umknął ich uwadze - to planszówka Scrabble. Członkowie rodziny porzucają to, co robili do tej pory i zaczynają wspólną grę. Dołącza do nich nawet Święty Mikołaj. Spot kończy hasło „Scrabble – słowa mają moc”.
Spot emitowany jest w TVN i TVP.
„Scrabble – słowa mają moc” to pierwszy spot reklamowy przygotowany do emisji w telewizji linearnej, który zrealizowała Grupa Abstra. Kreacją zajęła się agencja Coollective, reżyserem spotu jest Tomasz Nalewajek.
Kampanie reklamowe

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Słowa mają moc" w reklamie Scrabble
Studium przypadku na przykładzie Scrabble.