„some think new” - agencja Eskadra z nową identyfikacją
Agencja reklamowa Eskadra wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na haśle „some think new”. - Chcemy pokazać zarówno naszym obecnym, jak i przyszłym klientom, że jesteśmy na bieżąco z nieustannie zmieniającymi się trendami - tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający firmy.

Nowa identyfikacja wizualna Eskadry jest utrzymana w stylistyce minimalistycznej: logo firmy składa się jedynie z jej nazwy zapisanej typograficznie oraz hasła „some think new”. Ma to odzwierciedlać myśl, że najważniejszy jest pomysł, oraz uzupełniać, a nie przytłaczać kompetencje koncepcyjne agencji. Z kolei nowy slogan ma podkreślać świeże podejście przez firmę do projektów i briefów.
- Chcemy pokazać zarówno naszym obecnym, jak i przyszłym klientom, że jesteśmy na bieżąco z nieustannie zmieniającymi się trendami, jednak wciąż najważniejsza jest umiejętność integracji planowanych działań - tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający agencji. - Eskadra zatem stawia na inteligentną integrację kanałów komunikacji, czyli równowagę i skuteczność, w związku z czym nie chcemy być bardziej off czy online - dodaje.
Nowa identyfikacja wizualna zapowiada zmiany w organizacji agencji. Firma planuje przede wszystkim poszerzyć kompetencje kreatywne w zakresie komunikacji internetowej.
Eskadra działa od ponad 20 lat. Oferuje usługi reklamowe w zakresie full service, zajmuje się także event marketingiem i marketingiem instytucji publicznych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „some think new” - agencja Eskadra z nową identyfikacją