Spark Foundry obronił budżet Salonów Meblowych Agata
Firma Salony Meblowe Agata rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wybrała agencję Spark Foundry (Publicis Media), decydując się tym samym na dalszą współpracę z nią.

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, agencja Spark Foundry wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów dla Salonów Meblowych Agata. Liczby i nazw pozostałych uczestników postępowania firma nie podaje.
Spark Foundry będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów pozainternetowych oraz częściowo w internecie.
Wygrana w przetargu oznacza kontynuację współpracy, która rozpoczęła się na początku 2019 roku.
Wtedy agencja (wtedy jeszcze pod nazwą Blue449) wygrywając przetarg przejęła budżet sieci salonów Agata od Vizeum (grupa Dentsu).
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Spark Foundry obronił budżet Salonów Meblowych Agata