„Twój Styl” liderem sprzedaży. „Glamour” i „Zwierciadło” zyskały najwięcej
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł tytuł „Glamour”. Na czele spadków uplasowała się „Pani” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2019 roku wyniosła 144 685 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada 2018 roku tytuł zanotował spadek o 13,71 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. uplasowała się na poziomie 92 127 egz., po wzroście o 29,01 proc. - drugim największym w zestawieniu.
Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu poszła do góry o 4,07 proc. do 61 771 egz.
Największym wzrostem pochwalić się mógł tytuł „Glamour” (Grupa Burda), który w zestawieniu był ostatni. Jego średni wynik zwiększył się o 35,27 proc. do 24 685 egz.
Z kolei najwięcej - 19,52 proc. - straciła „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której wynik wyniósł 41 392 egz. W zestawieniu miesięcznik zajął 5. lokatę.

W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 12,90 proc.) pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”.
Największy spadek w tym ujęciu odnotował „Glamour” - było to 45,67 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem sprzedaży. „Glamour” i „Zwierciadło” zyskały najwięcej