Starcom z obsługą mediową Totalizatora Sportowego
Dom mediowy Starcom, należący do Publicis Media zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Totalizatora Sportowego. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy pomiędzy agencją a spółką.

Starcom będzie, podobnie jak dotychczas, zajmować się strategią komunikacji Totalizatora Sportowego oraz planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii.
Firmy nie zdradzają szczegółów przetargu ani tego, na jaki okres zawarły umowę.
Starcom zajmuje się obsługą mediową kampanii Totalizatora Sportowego od początku 2018 roku. Wtedy agencja przejęła jego budżet od siostrzanej agencji - Zenith (też należy do Publicis Media) - w wyniku wygranego przetargu. Umowę wówczas zawarto na 2 lata, do końca 2019 roku.
Na początku tego Totalizator przedłużył umowę z tą agencją bez przetargu zapowiadając, że w dalszej części roku rozpisze konkurs na obsługę mediową.
W drugiej połowie listopada spółka ruszyła z przetargiem reklamowym.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Starcom z obsługą mediową Totalizatora Sportowego
Sigma otwieraj i dawaj hajs