Streetcom proprowadzi influencer marketing NAC
Producent kosiarek NAC (New American Concept) zdecydował się na działania influencer marketingowe. Agencja Streetcom realizuje dla klienta kampanię „7 lat gwarancji z NAC” z udziałem nano, micro i makro influencerów.
Głównym celem działań agencji jest pokazanie wyboru kosiarek spalinowych NAC oraz uzyskanie zasięgu online.
W kampanii wyselekcjonowani przez Streetcom influencerzy zachęcają użytkowników do testowania kosiarek NAC i wyboru odpowiedniego urządzenia do swoich potrzeb, podkreślając, że urządzenia spalinowe zakupione teraz, są objęte aż 7-letnią gwarancją. Produkty firmy NAC dostępne są w sprzedaży w największych sieciach handlowych takich jak: Auchan, Bricoman, Bricomarche, Castorama, Leroy Merlin, Makro Cash & Carry, Media Expert, OBI, PSB Mrówka.
W kampanii biorą udział zarówno nano, mikro, jak i makro influencerzy. Całość działań podzielona jest na kilka etapów. Działania influencerskie mają na celu edukację na temat kosiarek spalinowych z logo NAC i ich możliwości, a także eksponowanie ich zalet. Głównym celem, realizowanej przez Streetcom kampanii jest prezentacja bogatej oferty kosiarek NAC oraz uzyskanie zasięgu online.
Projekt trafił do agencji w wyniku konkursu ofert.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Streetcom proprowadzi influencer marketing NAC