Suzuki rusza z pierwszą polską kampanią "Suzuki Show. Czas hybryd" (wideo)
Suzuki Ignis Hybrid i Suzuki Swift Hybrid to modele aut reklamowane w pierwszej polskiej kampanii reklamowej samochodów Suzuki. Za jej realizację odpowiadają agencje Communication Unlimited i Value Media (GroupOne).
Kampania pod nazwą „Suzuki Show. Czas hybryd” obejmuje emisję spotów w TVN, TVP i Polsacie oraz ich kanałach tematycznych, a także jest wyświetlana w kinach Helios.
Składają się na nią spoty reklamowe oraz motoryzacyjne show, którego odcinki są dostępne online. Tym razem ambasadorowie marki dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas, opowiadają o zaletach Suzuki Ignis Hybrid i Suzuki Swift Hybrid, sprawdzając je w mieście i w terenie.
Nazwa konceptu reklamowego „Suzuki Show” nawiązuje do nowoczesnych programów telewizyjnych, formatów rozrywkowych, które ze specjalną oprawą, ale przede wszystkim udziałem gwiazd, gwarantują dobrą zabawę. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzeni osobowościami telewizyjnymi, które w sposób przystępny, zrozumiały, ale i humorystyczny opowiadają o samochodach.
„Suzuki Show” to pierwsza polska kampania marki Suzuki w Polsce. Communication Unlimited w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w TV, prasie, internecie i radiu oraz działania out doorowe. Odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych oraz obsługę sieci dealerskiej w zakresie komunikacji.
Za produkcję spotów odpowiada Selfish3, a za zakup mediów Value Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Suzuki rusza z pierwszą polską kampanią "Suzuki Show. Czas hybryd" (wideo)