„Taki mamy klimat” - L.U.C rapująco promuje rowery miejskie we Wrocławiu (wideo)
Zaczęła się druga odsłona kampanii z udziałem rapera i producenta muzycznego L.U.C promującej publiczną komunikację rowerową we Wrocławiu obsługiwaną przez firmę Nextbike Polska. Przy tworzeniu spotu pracowali też studio Juice i Jan Kallwejt.

W spocie L.U.C rapując, przedstawia Wrocław jako idealne miejsce dla rowerzystów miejskich. - Postanowiłem podkreślić fakt, że we Wrocławiu prawie zawsze jest o kilka stopni cieplej niż w innych miastach. Wiosna zaczyna się tu wcześniej, a zima przychodzi później. Do tego jest tak płasko, że jak popracujemy nad kondycją to można jeździć do pracy bez podręcznego zestawu kabiny prysznicowej - opisuje muzyk.
Klip kończy się informacją o systemie Wrocławskiego Roweru Miejskiego, który obsługuje firma Nextbike Polska. - Rosnące doświadczenie powala nam popatrzeć na rower i jego funkcjonowanie w metropoliach z szerszej perspektywy, jako na nieodłączną część życia mieszkańców. Podobnie jest ze sztuką. Stąd właśnie wziął się pomysł na zaskakujące, niekonwencjonalne połączenie w postaci wyjątkowej kampanii - tłumaczy Tomasz Wojtkiewicz, prezes Nextbike Polska.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
W październiku spot będzie emitowany przed filmami w kinie Nowe Horyzonty oraz rotacyjnie w czasie trwania American Film Festivalu, którego partnerem została firma Nextbike Polska.
Animacją klipu zajęło się wrocławskie studio Juice, a grafiki przygotował Jan Kallwejt.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Taki mamy klimat” - L.U.C rapująco promuje rowery miejskie we Wrocławiu (wideo)