SEC Newgate CEE odpowiada za wiosenną kampanię Tatuum
Tatuum świętuje 25. urodziny marki wiosenną kampanią specjalną „Blooming”. Za koncepcję i nadzór kreatywny odpowiada zespół Creative SEC Newgate CEE, za produkcję agencja Shootme.
Na kampanię „Blooming” składa się sesja zdjęciowa oraz seria krótkich materiałów video, content stworzonych na potrzeby mediów społecznościowych marki, witryn sklepowych oraz serwisu eCommerce.
Po stronie klienta za kampanię „Blooming” odpowiada Klaudyna Zygał, dyrektor kreatywna oraz Dominika Pietryga, head of marketing Tatuum.
- To trzeci projekt, który realizujemy wspólnie z Tatuum. Poprzednia kolekcja z Misiem Uszatkiem wyprzedała się niedługo po premierze. Liczymy, że nowa odsłona marki w kampanii „Blooming” równie skutecznie poszerzy dotychczasową grupę odbiorców marki”, mówi Joanna Poniatowska, founding partner SEC Newgate CEE, która odpowiada za zespół Creative.
Dyrektorką kreatywną SEC Newgate CEE jest Agata Rychlik. Client service director SEC Newgate CEE jest Anna Głowacka-Wróbel. Za produkcję odpowiadała agencja SHOOTME, za sesję zdjęciową - Kasia Bielska. Autorem materiałów video jest Grzegorz Łach.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: SEC Newgate CEE odpowiada za wiosenną kampanię Tatuum