The Digitals wygrała przetarg Vectry
Agencja The Digitals wygrała przetarg na ramową obsługę reklamową operatora telekomunikacyjnego Vectra.
Współpraca The Digitals i Vectry ma charakter długoterminowy i rozpocznie się w styczniu przyszłego roku. Obejmie kompleksowe działania ATL, BTL, digital i social media.
Agencja jest autorem kompleksowej platformy komunikacyjnej i będzie odpowiadać za jej wdrożenie oraz obsługę kreatywną zarówno marki Vectra, jak i Multimedia Polska.
- W ramach wspólnych działań, w nowym formacie kreatywnym zrealizowaliśmy już kampanię jesienną z udziałem Cezarego Pazury, który stał się twarzą marki. Aktualnie trwają prace nad kampanią zimową, która wystartuje na przełomie stycznia i lutego 2021 - mówi Piotr Hassine, dyrektor zarządzający The Digitals.
W nowej kampanii Vectra przedstawiana jest jako marka, która zapewnia swoim klientom błyskawiczne połączenia z najlepszą ofertą telewizyjną i internetem światłowodowym. Symbolem tych połączeń stał się ultranowoczesny pociąg, a przewodnikiem po usługach Vectry - Cezary Pazura. Aktor wciela się w postać konduktora, który pomaga klientom dostać się do ulubionej rozrywki i superszybkiego internetu.
Ze strony agencji do obsługi kampanii dedykowany jest zespół pod kierownictwem Agaty Wołkowickiej, client service director w The Digitals. Zespół kreatywny prowadzi Bartek Koj, dyrektor kreatywny agencji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: The Digitals wygrała przetarg Vectry