Rezi na torze ze Stigiem promuje „Top Gear” (wideo)
W ramach kampanii promującej nowy sezon „Top Gear” w BBC polski youtuber Remigiusz „Rezi” Wierzgoń nagrał wideo ze Stigiem, jednym z bohaterów tego programu. Akcję przygotowały firmy marketingowe SalesTube, Labcon, Change Serviceplan i GetHero.

Wideo pokazuje, jak Rezi i Stig rywalizują na torze wyścigowym w Łodzi, kto szybciej przejedzie odcinek. Stig to tajemniczy bohater „Top Gear” zawsze występujący w kasku i kombinezonie rajdowym.
- Oddałem Stigowi kluczyki do mojego samochodu, a ten bez słowa wziął je i ruszył w kierunku auta. Nie wiedziałem co mam robić, ale w końcu usiadłem na fotelu pasażera i wystartowaliśmy. Dużą dawką adrenaliny bez wątpienia była prędkość, którą Stig rozwijał na torze, ale chyba bardziej stresowała mnie jego tajemniczość - przez całe nasze spotkanie nie wypowiedział do mnie ani jednego słowa - opisuje to Rezi.
Wideo zostało zamieszczone w środę na kanale youtubera mającym 3,7 mln subskrybentów. Do piątku rano zanotowało ok. 600 tys. odtworzeń.
Nagranie jest częścią kampanii promującej 27. sezon „Top Gear”, który zaczął być właśnie emitowany w BBC. Zaangażowanie Reziego ma służyć skuteczniejszemu dotarciu młodszych odbiorców, z tzw. pokolenia Z.
Kampanię realizują agencje marketingowe SalesTube, Labcon i Change Serviceplan. Przy nagraniu z Rezim współpracowała też agencja inflencer marketingu GetHero.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rezi na torze ze Stigiem promuje „Top Gear” (wideo)