SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TOP10 serwisów o show-biznesie. Świat Gwiazd wyprzedził Pudelka

Liderem zasięgowym wśród witryn o tematyce show-biznesowej pozostaje Pomponik, zaś zdecydowanie najwięcej czasu każdy odwiedzający spędza średnio na Pudelku. Na drugim miejscu pod względem liczby użytkowników jest Plejada, zaś na trzecie miejsce awansował Świat Gwiazd, spychając z podium Pudelka. 

Fot. mockupbro.com Fot. mockupbro.com

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w kwietniu 2025 roku Pomponika (Grupa Polsat-Interia) odwiedziło 6,04 mln internautów, co dało 20,33 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 11 minut i 28 sekund.

Cztery inne serwisy o tematyce show-biznesowej przyciągnęły od 4 do 5 mln internautów. Plejadę (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 4,89 mln użytkowników (dało to 16,47 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 10 minut i 24 sekundy.

Świat Gwiazd (Iberion) zanotował 4,51 mln odwiedzających, 6 minut i 11 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego oraz 15,2 proc. zasięgu, Pudelek (Grupa Wirtualna Polska) – 4,25 mln użytkowników, 20 godzin i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 14,31 proc. zasięgu, zaś dział show-biznesowy portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) – 4 mln użytkowników, 6 minut i 21 sekund średniego czasu oraz 13,48 proc. zasięgu.

CZYTAJ TEŻ: Onet z najpopularniejszą stroną główną. o2.pl zbliża się do Gazeta.pl

Niżej w rankingu są dwie inne witryny Grupy Wirtualna Polska. Jastrząbpost przyciągnął 3,14 mln internautów (10,57 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 4 minuty i 21 sekund, a sekcja o2.pl o show-biznesie – 1,68 mln użytkowników (5,66 proc. zasięgu), średnio na 3 minuty i 16 sekund.

Plotka (Agora) odwiedziło 3,87 internautów (13,03 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 5 minut i 49 sekund. Natomiast serwis Party.pl (Burda Media Polska) zanotował 1,71 mln użytkowników, 5,75 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 33 sekundy średniego czasu korzystania, zaś dział show-biznesowy portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) – 1,49 mln odwiedzających, 5,01 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 23 sekundy średniego czasu.

W porównaniu do marca Pomponik zyskał 22,7 tys. użytkowników (0,4 proc.), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 5 sekund (0,7 proc.). Na Plejadzie ubyło 346,5 tys. internautów (6,6 proc.), a przeciętny czas wydłużył się o 50 sekund (8,7 proc.).

Z kolei Świat Gwiazd osiągnął wzrost o 320,4 tys. odwiedzających (7,6 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o 7 sekund (1,8 proc.). W tej pierwszej statystyce wysunął się nad Pudelka, który zanotował nieznaczne wzrosty: o 4,9 tys. użytkowników (0,1 proc.) oraz minutę i 7 sekund przeciętnego czasu (5,7 proc.).

CZYTAJ TEŻ: Serwisy RASP gonią Polsat i Interię. Temu z kolejnym rekordem (Mediapanel z kwietnia)

W przypadku kilku witryn wyniki pogorszyły się w obu statystykach. Sekcja show-biznesowa Fakt.pl straciła 611,9 tys. użytkowników (13,3 proc.) i 33 sekundy średniego czasu korzystania (8 proc.), Plotek.pl – 314,8 tys. odwiedzających (7,5 proc.) oraz 55 sekund przeciętnego czasu (13,6 proc.), zaś Party.pl – 773,7 tys. użytkowników (31,2 proc.) i 40 sekund średniego czasu (15,8 proc.).

Natomiast w dziale show-biznesowym o2.pl ubyło 437,6 tys. internautów (20,7 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 25 sekund (11,3 proc.).

Dołącz do dyskusji: TOP10 serwisów o show-biznesie. Świat Gwiazd wyprzedził Pudelka

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Skonfundowana
Jaki jest sens porownywania swiata gwiazd do porrali plotkarskich, jak oni ostatnio pisza o morderstwie na uw, konklawe, i wyborach xD? Ich nie powinno byc w tym rankingu
4 0
odpowiedź
User
Wtf
Ale Pudelek nie pisze o polityce xD
1 0
odpowiedź
User
Purysta językowy
Panie Zastępco Redaktora Naczelnego!

Ponieważ tekst jest w większości skopiowany, skupmy się więc na leadzie, który bez wątpienia jest pańskiego autorstwa.

Aby bezpiecznie używać zdań wielokrotnie złożonych trzeba mieć odpowiednio bogaty zasób słownictwa. Jego brak prowadzi niechybnie do licznych powtórzeń, co widać w tekście podpisanym Pana nazwiskiem.

Do szkoły!
0 0
odpowiedź