Totalizator Sportowy wybrał agencje do współpracy
Totalizator Sportowy zakończył przetarg dotyczący wyboru agencji reklamowych. Wybrano do obsługi sześć agencji.
Totalizator Sportowy ogłosił wyniki przetargu na agencje reklamowe, z którymi będzie współpracował przez kolejny rok.
Na liście zwycięzców jest Leo Burnett Warszawa. Wśród wybranych agencji są także Apella, Fat Baby, Havas Creative Group, oS3 i Red8.
Totalizator Sportowy z agencjami podpisze umowy ramowe - agencje nie dostają stałych zleceń, o każdy projekt muszą walczyć w wewnętrznym przetargu z pozostałymi współpracującymi z klientem.
Umowy zostały podpisane na rok.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybrał agencje do współpracy
Kto to pisze?