Twożywo, Partner of Promotion, DSK w przetargu na kampanię o marnotrawieniu żywności
Do przetargu Instytutu Ochrony Środowiska dotyczącego kampanii informacyjno -promocyjnej o marnotrawieniu żywności zgłosiło się 9 firm. Wśród nich są m.in. agencje Aplan Media, ClickAd Interactive, DSK, Partner of Promotion. Budżet wynosi 1,08 mln zł.
Oferty w przetargu złożyły następujące firmy: Aplan Media (z ceną 1,08 mln zł), Partner of Promotion (959,5 tys. zł), agencja reklamowa DSK (978,1 tys. zł), Five Media (928,2 tys. zł), ClickAd Interactive (1,04 mln zł), Twożywo (1,08 mln zł), Tarrraya (767,1 tys. zł), Rebella Media (1,08 mln zł) oraz konsorcjum firm: AdValue z Made in PR i Social Time (1,29 mln zł).
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie strategii kampanii, opracowanie, wykonanie i obsługa strony internetowej projektu wraz z pozycjonowaniem, przeprowadzenie kampanii radiowej i billboardowej, obsługa public relations oraz social media, organizacja dwóch spotkań prasowych, publikacja artykułów sponsorowanych w prasie oraz mailing.
Celem zaplanowanej kampanii będzie m.in. zwiększenie świadomości społecznej na temat problemu marnowania żywności, w tym: uświadomienie negatywnych skutków środowiskowych, społecznych i ekonomicznych marnowania żywności oraz ograniczenie ilości marnowanej żywności w gospodarstwach domowych. Kampania będzie mieć zasięg ogólnopolski. Ma obejmować działania społeczne, aktywności w internecie, w tym w social mediach oraz komunikację public relations.
Z wybraną agencją IOS będzie pracować do końca lipca 2021 roku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Twożywo, Partner of Promotion, DSK w przetargu na kampanię o marnotrawieniu żywności