Tysiące biegaczy w kolorowych kombinezonach w nowej reklamie Apple (wideo)
Koncern Apple spotem pod tytułem „Color Flood” rozpoczął kampanię promującą iPhone XR. W filmie pokazano ulice dosłownie „zalane” tysiącem biegnących, ubranych w różnokolorowe kombinezony ludzi.
Na początku trwającego ponad minutę spotu widać puste miasto i samotnie spacerującego psa. Nagle zwierzę spogląda w pewną stronę. Jego uwagę zwróciła grupa ludzi ubranych w jednokolorowe kombinezony, którzy zaczynają wybiegać z budynków, zza zakrętów, z podziemnych garaży. Jedni wyskakują z busa z tablicą rejestracyjną zawierającą napis „I-XR0941”.
Napis ten odnosi się do iPhone RX oraz godziny 9:41, którą Apple pokazuje we wszystkich zdjęciach promujących nowy model. Wszyscy kierują się w stronę ulicy. Mają na sobie żółte, zielone, czerwone, niebieskie kombinezony.
Spot kończy się hasłem „Make room for color” i pokazaniem iPhone XR.
iPhone XR został wprowadzony na rynek jesienią br. Model ten uzyskał największy, 32-procentowy udział w sprzedaży wśród wszystkich smartfonów oferowanych przez Apple – wynika z danych firmy analitycznej Consumer Intelligence Research Partners (CIRP).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Tysiące biegaczy w kolorowych kombinezonach w nowej reklamie Apple (wideo)