Tyskie zabiera w podróż po piwnej Europie
Pod hasłem "Odkryj z Tyskim piwną Europę" marka Tyskie, należąca do portfolio Kompanii Piwowarskiej, rozpoczęła promocję konsumencką, w której do wygrania są zestawy GPS Mio DigiWalker C520 z przewodnikiem po krajach piwnej Europy.
Promocja konsumencka "Odkryj z Tyskim piwną Europę" ma formę loterii i potrwa do końca roku 2007. Każdy kto zakupi piwo Tyskie w promocyjnym opakowaniu i wyśle SMS-em kod, ma szansę wziąć udział w zabawie i wygrać atrakcyjne nagrody. Co godzinę do wygrania jest jeden z 720 zestawów GPS z przewodnikiem po Europie oraz 10 z 7200 5l beczek piwa. Zestawy GPS zostały wyposażone w szczegółową mapę Polski i mapy 33 europejskich krajów, głosu tradycyjnie użyczył Tomasz Knapik (głos wszystkich reklam Tyskiego). Dodatkowo pierwsze 200 tys. osób, które prześlą 10 kodów otrzyma grę komputerową Tyskie Beer Tycoon.
Promocja komunikowana jest poprzez materiały POS w punktach sprzedaży i animacje w pubach oraz stronę www.tyskie.pl. Za przygotowanie i realizację promocji odpowiada agencja marketing services Tequila\Polska, animacje w pubach przygotowała agencja \Sales Link, system SMS obsługuje firma MobiJoy!.
Dołącz do dyskusji: Tyskie zabiera w podróż po piwnej Europie