UKE planuje kampanię. Na razie sonduje rynek
Urząd Komunikacji Elektronicznej chce latem przeprowadzić kampanię pod hasłem “Masz prawo”. Obecnie sonduje rynek, by poznać koszty realizacji tej kampanii – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.

Celem zaplanowanej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej kampanii ma być zwiększenie świadomości konsumentów, w zakresie ich praw i obowiązków wynikających z ustawy Prawo komunikacji elektronicznej oraz z ustawy o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Poszczególne filmy kampanii mają dotyczyć takich obszarów, jak: umowa o świadczenie usług komunikacji elektronicznej, korzystanie z usług, dochodzenie roszczeń oraz dostępność produktów i usług. Mają to być filmy do emisji w telewizji, w internecie oraz w social mediach.
Zadaniem agencji, która zostanie docelowo wybrana do tej kampanii, będzie przygotowanie koncepcji i produkcja 4 filmów edukacyjno-informacyjnych (kreacja, scenariusz, produkcja i postprodukcja).
Na obecnym etapie UKE zbiera informacje od agencji o całkowitych kosztach realizacji zaplanowanych działań. Wiadomo, że kampania ma zostać zrealizowana latem br., nie później niż do 10 września br.
Dołącz do dyskusji: UKE planuje kampanię. Na razie sonduje rynek