Universal McCann dla Komisji Europejskiej
Oferta Universal McCann zwyciężyła w przetargu na planowanie i zakup mediów kampanii Komisji Europejskiej.
Kampania będzie informowała o działalności punktów informacyjnych KE w Polsce (od nowego roku będzie ich ponad 30), w których zainteresowani mogą uzyskać wszelkie informacje na temat funkcjonowania Unii Europejskiej, dotyczące np. studiów czy pracy.
Komunikacja od nowego roku będzie obecna w polskiej prasie.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Universal McCann dla Komisji Europejskiej