Value Media z 3-letnią umową na obsługę Komfortu
Dom mediowy Value Media należący do Group One wygrał przetarg na obsługę mediową sieci sklepów Komfort z wyposażeniem domu. Umowę zawarto na trzy lata.
Value Media we współpracy z Salestube (Group One), wygrał przetarg na obsługę mediową marki Komfort. Zakres współpracy obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów w kanałach online, a także analitykę.
- Praca z liderem rynkowym i technologicznym z blisko 30-letnim doświadczeniem, to wyzwanie, które podejmujemy z dużą satysfakcją. Jesteśmy pewni, że dzięki ogromnemu zapleczu specjalistów i najlepszym kompetencjom w obszarze e-commerce, jesteśmy dobrze przygotowani do wspierania rozwoju tak wyjątkowej, polskiej i szybko rozwijającej się marki jaką jest Komfort - mówi Kamil Wiszowaty, CEO w Group One Media.
- Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była ekspertyza i doświadczenie w obszarze obsługi podmiotów, które mają wiodącą pozycję na rynku handlu detalicznego w sprzedaży online. Zwracaliśmy szczególną uwagę na kompetencje w obsłudze
kanałów performance marketingowych. Value Media wyróżnia się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy - dodaje Michał Chyczewski, wiceprezes Komfortu.
Współpraca marek ruszy od listopada. Umowa została podpisana na trzy lata. Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Value Media z 3-letnią umową na obsługę Komfortu