Vision Express zachęca do "wyjścia poza ramy" w nowej kampanii reklamowej
Dynamika, kolory, kształty geometryczne, to tylko niektóre elementy wykorzystane przez agencję Walk Creative w nowej wiosennej kampanii dla Vision Express. Akcja prowadzona jest pod hasłem "wyjdź poza ramy".
Wiosenna kampania Vision Express to kolejny krok marki w kierunku nowej strategii osadzonej wokół przekazów modowych i trendów. Firma przekonuje, że wybór nowych okularów może być okazją do zmiany wizerunku i wychodzenia poza dotychczasowe ramy. W tym celu w spocie wykorzystano wizerunki młodych bohaterów w różnych stylizacjach, których stylizacje dopełniają zarówno okulary korekcyjne, jak i przeciwsłoneczne.
Kampania będzie trwać do 18.06.2023.
Za koncepcję kreatywną kampanii wraz z koordynacją produkcji spotu telewizyjnego niezmiennie już od 7 lat odpowiada agencja Walk Creative. Powierzono jej również opracowanie materiałów POS, w tym te w salonach Vision Express, a także opracowanie komunikacji na firmowym koncie klienta na Facebooku.
Walk Creative do realizacji kampanii zaprosiło dom produkcyjny Szut Szut Studio, reżysera Tomasza Knittela i operatora Igora Połaniewicza. Za kostiumy odpowiada Sara Milczarek. Zakup mediów powierzono MediaHub Poland, a postprodukcją i udźwiękowieniem zajęło się Studio Lunapark. Fotografię na potrzeby kreacji do nowej kampanii wykonał Daniel Korzewa.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Vision Express zachęca do "wyjścia poza ramy" w nowej kampanii reklamowej
No wyjdź poza ramy, co nie?