Volkswagen w nowej kampanii pokazuje "świat jutra" (wideo)
“Tomorrow’s World” to hasło nowej kampanii reklamowej koncernu Volkswagen.

Seria humorystycznych spotów pokazuje, czym będzie wypleniony "świat jutra". Będą imprezy, kąpiele w oceanie, podróże, śmiech i wspólne spędzanie czasu. Jednak to, co niezmienne, to my sami i nasze zachowania oraz postawy - także za kółkiem.
W kampanii reklamowane są modele Volkswagen T-Roc i T-Cross. Wszystkie spoty można oglądać w internecie
Kampanię przygotowała agencja DDB Paris. Produkcją i postprodukcją zajęło się studio Maul Production, za udźwiękowienie odpowiada Studio 5.
Volkswagen przedstawił niedawno nową strategię na trudne czasy o nazwie " Accelerate". Stawia w niej m.in. na innowacyjne rozwiązania oparte na nowoczesnych technologiach oraz elektryfikację pojazdów. Do 2030 roku udział modeli z wyłącznie elektrycznym napędem w ogólnej sprzedaży marki ma wzrosnąć w Europie do ponad 70 procent – oznacza to jej podwojenie w stosunku do dotychczas planowanego udziału w wysokości 35 procent.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Volkswagen w nowej kampanii pokazuje "świat jutra" (wideo)