W Ameryce Płn. portale społecznościowe zarabiają z reklam najwięcej w przeliczeniu na użytkownika
Marketerzy z całego świata przeznaczają obecnie na reklamę w portalach społecznościowych średnio blisko 10 dolarów w przeliczeniu na jednego użytkownika tego typu serwisów - wynika z szacunków firmy eMarketer.
fot. Shutterstock.com

Najwięcej na reklamę w portalach społecznościowych w przeliczeniu na jednego ich użytkownika przeznaczą reklamodawcy z Ameryki Północnej (38,06 USD w bieżącym roku i 54,59 USD w roku 2016) i Europy Zachodniej (odpowiednio 21,62 USD i 33,5 USD).
Globalna średnia ma w omawianym okresie zwiększyć się z 9,61 USD do 13,01 USD, a nakłady znacząco od niej niższe mają być przeznaczane w regionie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej, Europie Środkowo-Wschodniej oraz w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki.

Raporty

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: W Ameryce Płn. portale społecznościowe zarabiają z reklam najwięcej w przeliczeniu na użytkownika