Wargorr z synem i dziecięcą radością reklamują Czekotubkę od Wedla (wideo)
W nowej kampanii Lotte Wedel z udziałem Wargorra reklamowana jest Czekotubka. Kampanię, związaną z Dniem Dziecka, przygotowały i realizują firmy marketingowe Grandes Kochonos, Cosmo i OMD.

W spocie Wargorr sprowadza na Ziemię swojego syna i przekonuje go, że tak jak bawiące się w pobliżu dzieci może nabrać radości, pijąc Czekotubkę. Po spróbowaniu promowanego produktu obaj dołączają do zabawy.
Czekotubka została wprowadzona do sprzedaży przez Lotte Wedel przed rokiem, razem z kilkoma innymi słodyczami dla dzieci. Nowa kampania informuje, że produkt jest obecnie dostępny w nowej wersji smakowej - czekolady Karmelove.
Wargorr w reklamach różnych słodyczy Lotte Wedel występuje od września ub.r. W ostatnich miesiącach promował batoniki Pawełek, a wcześniej m.in. Ptasie Mleczko oraz czekolady Wedel i Karmelove.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa jest realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, za aktywności w internecie odpowiada agencja Cosmo, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wargorr z synem i dziecięcą radością reklamują Czekotubkę od Wedla (wideo)