Jerzy Dudek i Artur Boruc w reklamach i na puszkach piwa Warka (wideo)
W nowej kampanii reklamowej piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec) występują bramkarze piłkarscy Jerzy Dudek i Artur Boruc. Akcji - za którą odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Starcom, Hope, Opus Film, Rio de Post i Global Shopper Marketing - towarzyszy loteria promocyjna.

Spot piwa Warka z Jerzym Dudkiem i Arturem Borucem jest utrzymany w konwencji „Planeta Warka” opowiadającej z humorem o idealnym męskim świecie.
- Na co dzień dużo nas dzieli - mamy różne poglądy, spieramy się o gospodarkę czy historię, kibicujemy innym klubom, jednak fantastyczne jest to, że podczas meczów drużyny narodowej wszystkie te podziały schodzą na drugi plan. Nie ma „naszych” i „waszych” - wtedy wszyscy biało-czerwoni są nasi. I to właśnie przekazujemy w najnowszym spocie Warki - opisuje Jerzy Dudek.
Kampania obejmuje też loterię promocyjną, która ruszy 1 kwietnia. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić piwo Warka Jasne Pełne lub Warka Strong w opakowaniu promocyjnym z wizerunkiem Jerzego Dudka i Artura Boruca oraz sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o zwycięstwie. Do zdobycia jest 5 mln nagród, m.in. butelki piwa Warka Jasne Pełne (można je odbierać w sklepach biorących udział w akcji) oraz szaliki kibiców.

Działania reklamowe są realizowane m.in. w telewizji, internecie oraz punkty sprzedaży.
Za koncepcję kreatywną i działania w internecie odpowiada 2012 Agency. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, produkcją zajął się Opus Film, a postprodukcją Rio de Post. Opakowania promocyjne z wizerunkami piłkarzy stworzyła agencja Global Shopper Marketing.
Poprzedni spot piwa Warka pokazywał, jak na Planetę Warka przybywali goście z Czech i Anglii.

Jerzy Dudek przez kilka lat reklamował piwo Heineken produkowane w Polsce przez Grupę Żywiec. Natomiast Artur Boruc promował m.in. bukmachera Forbet, odzież New Balance i wódkę Stock.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Jerzy Dudek i Artur Boruc w reklamach i na puszkach piwa Warka (wideo)