Warmia i Mazury kuszą inwestorów w nowej kampanii koncepcją work-life integration
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego rozpoczął emisję nowego spotu, w którym promuje region Warmii i Mazur. Kusi w nim inwestorów koncepcją work-life integration.

Spot promujący Krainę Wielkich Jezior wpisuje się w nowy trend, jakim jest work-life integration, którego koncepcja polega na naturalnym przenikaniu się świata zawodowego i osobistego.
Bohater spotu nie urodził się w regionie. Skuszony jego pięknem podjął świadomą decyzję o przeniesieniu się do województwa warmińsko-mazurskiego wraz z rodziną. Kontynuuje w nim również swoją działalność gospodarczą. W spocie widzimy jego znakomicie prosperującą firmę.
Ujęcia z tej sceny realizowane były we wnętrzach funkcjonującego w regionie od kilku lat centrum logistycznego potentata z branży e-commerce. Wykorzystane dalej zdjęcia z lotu ptaka prezentują zaś najważniejsze inwestycje infrastrukturalne oraz instytucje ze styku świata nauki i biznesu, funkcjonujące na Warmii i Mazurach. W
Film pokazuje synergię pomiędzy potencjałem regionu i potencjałem ludzi tu mieszkających, co jest podkreślone poprzez wybrzmiewający w filmie przekaz, że na Warmii i Mazurach można dbać o relacje – nie tylko te biznesowe.
W spocie uwypuklono też to, co stanowi wartość dodaną – przyrodę. Jej piękno zostało uchwycone w filmie za sprawą zdjęć wykonanych nad Jeziorem Wulpińskim pod Olsztynem.
Kampania promująca Warmię i Mazury rozpoczęła się w czerwcu od akcji na billboardach.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Warmia i Mazury kuszą inwestorów w nowej kampanii koncepcją work-life integration